Wednesday, April 27, 2011

SeLaMaT BerSiaRan....

WAh lama sungguh aku tak update blog ni..maklum sibuk berpantang,aku amik cuti bersalin 3bulan 28/3/2011 baru ni aku dah mula keje,rasa teruja dan hapi sbb dah lama bercuti panjang..Baby aku Nur Husnina Umairah dah masuk 4 bulan semlm 26/4/2011..dah pandai gelak2,senyum2 dan yg paling cepat dia dah boleh meniarap masa usia 2 1/2 bulan cepat dari kakaknya..cepat betoi masa berlalu dok teringat2 lagi masa tgh peknen kan umairah...syukur tak byk sgt alahan,lepas pindah ke rumah baru bulan 6 thn lepas alahan semua ilang..masa dok kuartes dulu masuk je umah nak muntah rasa..time tu la dtgnya perasaan malas nak buat apa2 pun termasuk masak,kemas umah & basuh kain baju..hehehe..syukur dpt suami yg selalu membantu..Lepas je masuk umah baru di BBST semua yg perasan tak suka tak dak dlm diri aku,maklum umah baru semangat pun baru..

06/05/2011 aku kena amik cuti rehat nak menjaga puteri2 ku sbb emak,abah dan adik aku akan ke Besut,Terangganu sempena family day opis abahku..wah best gila tu..opis aku entah bila nak buat dari aku peknen sampai dah bersalin tak buat2 lg..salah satunya sibuk dengan 5S,sebut pasal 5S huhuhuh aku terlepas darinya sbb aku cuti bersalin..macam dirancang lak kan hahahah,sian kawan2 aku byk keje kena buat..tp aku bangga sgt kwn2 aku memang kreatif byk idea2 yg dicurahkan utk menyiapkan 5S..dengan adanya 5S ni memang kemas,cantik dan bersih..nak cari fail ke brg2 senang & mudah..

Rindu Pada Adikku
Lama sungguh aku tak jumpa adik aku dan anaknya si Rayyan maklumlah duduk berjauhan nun di Utara tanah air...Insyaallah raya tahun ni giliran aku beraya di Kedah..bestnya,buat angah dan rayyan nanti kita jumpa tau,maklong rindu pada kamu semua...Muuuuahhhhh...
oklah kita bersua dilain siaran.....cau cin cau ;-)

No comments: